pühapäev, 26. mai 2019

Minu unistuste kool


Minu unistuste kool

Hannaliina

Ma unistan, et kooli seintel oleks südamed.
Ma arvan,et kool peab südamega tehtud olema.
Tulevikus võiks koolis roosad seinad olla.
Õpetajateks võiks olla baleriinid.
Lapsed võiks rohkem ja paremini õppida.
Vanemad võiks oma lapsi  rohkem koolis aidata.





Minu unistuste kool

                               Melissa- Mai
Mina unistan, et igal ruumil oleks süda.
Ma arvan, et koolis peaks olema mugav, sest kool on sisustatud nagu kodu  Koolimajas saab ööbida ka Koolis on palju tube ja raamatukogu. Tualettruume on 12 tükki ja klasse on 12.
Tulevikus võiks kool täituda rõõmsate lastega.
Õpetajateks võiks olla lapsed.
Lapsed võiks olla rõõmsad.
Vanemad võiks last aitata.
Ma väga loodan, et minu lapsed armastavad
seda kooli.







Minu unistuste kool                                                           Loviis


Mina unistan, et selles koolis oleks lastel oma toad. Nendes tubades on aken, lauad,” Mul on kõht tühi masin,” toolid, kapp, lamp ja ühes toas on liumägi. Ma arvan, et lastele meeldib selles koolis.
Meie koolis on vetsud katusel. “Kõht tühi masin” on selline masin, kust saab toitu tellida ja selle ära süüa. Söökla on ka, seal tehakse toitu. Sööklas saab ka süüa. Lastel on oma käe peal kell, et nad saaksid kiiresti kella vaadata. Koridoris on on ka kell, aga muidu läheb neil kauem. Õue saab ka minna. Seal on mänguväljak. Lapsed saavad õppida telekate abil. Õpetaja räägib ka telerisse.




Minu  unistuste kool

Helene Pihlap 22 mai 2019
Minu unistuste kool ilmub umbes 2070. aastal
Mina unistan, et koolis oleks loomad.
Ma arvan ,et see oleks lahe ja halb ,sest lastel võib olla allergia.
Tulevikus võiks koolis olla palju koeri, linde, kitsi ja veel palju loomi.
Koolil on pood, raamatukogu.
Õpetajateks võiks olla robitid.
Lapsed võiks olla kõik head ja kõik sõbralikud.
Vanemad võiks lapsed jätta kooli ,sest seal on ööbimise võimalus.
Kui minu unistuste kool oleks olemas ,ma tahaks minna sinna või panen oma lapsed.




Minu unistuste kool
Eliise Kasela
 Minu unistan, et koolis oleksid peaaegu kõik tunnid õues.
Ma arvan, et õue tunnid meeldiksid kõigile.
Tulevikus võiks koolis olla ka võimalus ujuda, öösel tähti vaadata, tantsida ja veel palju palju muud.
Õpetajateks võiksid olla hoopis robotid.
Lapsed võiks iga päev lõbusasti õppida ja nende vanemad samal ajal võiksid rahulikult oma asju teha.
Ma väga loodan, et minu lapsed saavad kunagi sellises kooli õppida.
Minu unistuste kool saab valmis  umbes 2055. aastal






MINU UNISTUSTE KOOL.   
Anni Marie

      Mina unistan et oleks kool kus oleks kõik olemas. Minu koolis on: 15wc,, restoran,, ujula,   veeliumägi, trennisaal, jalkaplats12 klassi, magamistuba,I ngliskeele klass, rauteed, parkla, hiiglaslik laululava, 130 istekohta, pood, hoiulad, suur saal, arvuti klass, intervjuu ruum,  direktori kabinett, 6 rongi, eurovisiooni plakat, piletilevi, rongi ületuskoht,  välibassein, jalkavahetusruum, pesuruum. Ma arvan,  et lastele meeldib see kool.
Õpetajateks on libahundid.
Vanemad võiks koolis ööbida. Ma väga loodan, et minu lapsed naudivad seda kooli. Seal saab sõita garderoobi.
Minu unistuste kool saab valmis umbes 2050. aastal.





Minu unistuste kool
                                 Timmo

Mina unistan, et unistuste kool oleks unistuste kool.
Tulevikus võiks koolis kõik võimalikud asjad.
Trennisaal, jalkaplats, suur raamatukogu, söökla.
Õpetajateks võiks olla lapsed.
Lapsed võiks olla targad.
Vanemad võiksid olla ka targad.
Ma väga loodan, et minu lastele meeldiks seal kui see olemas oleks.
Õpime ainult matemaatikat.



                                           Minu unistuste kool
                                                  
Laura

Mina unistan, et minu lapse kool on väga hea. Ma arvan, et seal on kõike parimat.  Tulevikus võiks olla koolis väiksed nunnud loomakesed. Õpetajad võiks olla lahked ja sõbralikud. Lapsed võiksid teha koostööd, olla teine teise vastu viisakad ja kenad. Vanemad võiksid olla väga head, kes aitavad teineteise lapsi. Ma väga loodan, et mu lapsed saavad sellest koolist palju tarkust, teadmisi, haritust, koostööd ja väga palju sõprust! Minu unistuste kool saab valmis umbes 2033. aastal Lapsi on koolis  400 ja õpetajaid 15.
Õpitake inglise-, vene- ja hiina keeles.




Minu unistuste kool
Kaari

Mina unistan, et minu unistuste koolis oleks orbudel lastel oma toad.
Minu unistuste koolis oleks ka kunstiklass, ujula, mänguruum, saal, spordi ruum, puhkeruum inglise-, hiina -ja jaapani keele klass, raamatukogu,ujula, sööklas hõljuvad lauad ja toolid ning toitu saab tasuta tellida.
Ma usun ,et mu lastele meeldiks seal käia.
Seal võiksid olla sõbralikud õpetajad.
Lapsed saaksid seal teha selliseid asju, mis neid huvitab.
Minu unistuste kool ilmub umbes 2050. aastal




Minu unistuste kool
Minna Li

Mina unistan,et minu lastel oleks selles koolis hea olla.
Ma arvan, et see kool on umbes  viie pärast olemas.
Tulevikus võiks olla koolis ka ööpimisruumid ja ujula.
Õpetajateks võiks olla noored kui ka vanad õpetajad.
Lapsed võiksid olla viisakamad, kui praegu.
Vanemad võiksid  vähem lastele järel käia.
Ma väga loodan, et minu lapsed on väga rõõmasad, kui nad seda kooli näevad.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kodu-uurijad" Naer on terviseks" Mia- Marta, Kaari, Eliise, Iti, Anni- Marie

Head noored kodu-uurijad  –    usinad nagu mesilased !  Armsad juhendajad  – töökad nagu sipelgad ! Meil ei jäänud keegi kahe silma vah...