reede, 10. november 2017

Luuletused isadele ja isadest

Luuletused isale 

Minu isa on tore
Talle meeldib tuulelohe
Ta on väga armas
Kui ta magab Narvas
Talle meeldib memmeke,
Sest ta on nunnuke
Laine- Liise

Minu isa on lõbus
Ja muidugi ka sõbralik.
Ta on tore 
sest minuga ta mängib
Osav on ka, sest ehitab ta.
Isa on tugev, ramas ja tubli
Ja väga vajalik

Kaidi

Minu isa on tore
Ta viib mind kinno ja sööma
Isa on tore sell
Tal palju tööd on iga kell
Kooli järgi tuleb ta
Lõbus oo mul temaga

Jonathan

Minu isa on hea
Teda armastama pean
Issi  on tore mees
Me ujume koos vees
Issit ma armastan väga
Lähme koos ja püüame säga
Minu isa ütleb tere
Tegelikult ütleb meie pere

Delisa

Minu isa on tark ja  väga tore
Lõbus on ta ja kuri üldse pole
Iga päev kui koolist tulen
Siis mind ootab ta
Hea tuju on tal, kui mina olen viisakas
ning  koolis läheb mul hästi ka.
 Mia Marta

Minu isa on nii hea
Alati ta paitab  mul pead
Mulle  väga meeldib issi
Kunagi issi püksi ei pissi
Ta on nii tore ja armsake
Koerake on tal taltsake

Iti

Minu isa on tore, sest ta pole kole
Isa on mul julge, ta pole üldse kuri
Issi on armas , sest ta teeb palju nalja
Ta on mulle kallis, sest ta ei käi jalgpallis
Ta on tugev , aga vahel ka mugav


Rica

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kodu-uurijad" Naer on terviseks" Mia- Marta, Kaari, Eliise, Iti, Anni- Marie

Head noored kodu-uurijad  –    usinad nagu mesilased !  Armsad juhendajad  – töökad nagu sipelgad ! Meil ei jäänud keegi kahe silma vah...