esmaspäev, 23. oktoober 2017

Meie luuletused selle aasta loomast

Aasta loom

Meie metsades jalutavad metskitsed. Eesti kitsed on metsikud. Tõeliselt armsad väikesed loomakesed.
Nad seisavad ja mõtlevad omi mõtteid.
Kuuse all on tema pesa.
Ilusad ja karvased on nad
Tsirkust oskavad nad hästi.
Samblasuppi söövad nad.
Laine- Liise Särg

Metskits
Metskits on tore loom.
Sel aastal on ta aasta loom
Kitsed on üldse toredad.
Mõned neist on nooremad
Kitsed söövad puude koort
Mitte mingit hapukoort
Kitse isad on sokud
Neile meeldivad vist Pokud
Emane on lihtsalt kits
Nagu ikka metskits
 Delisa Loigu

Metskitsetall
Mulle meeldib kitsetall
Enne seda oli tal
Tiine ema , kes kah ilus.
Sokk on tema isa
Kiire ja ka visa.
Inimest kardab ta.
Teda inimene hirmutab.
Sokk ja kits on armsad!

Iti Kübarsepp

Aasta loom
Metskits sel aastal aasta  loom
Tema toiduks noorte  puude koor
Kits  pole kole loom
Sokk kõnnib kaunilt igal pool
Kitsetallel pehme koon
Talvel talle metsa heina toon
Mia Marta Alaver

Olen ilus aasta loom, kes sööb
Olen ilus aasta loom
Minu toiduks männikoor
Lõbusasti hüppan, kargan
Nalja ma ei tee, sest
Olen tark ning ringi vaatan
Söön ma seeni, pihlakaid
Need on maitsvad, oi, oi, oi!
Enam  ei jõua karata
Lähen metsa magama.
Elinor Dedov

Metskits
Kits on tore loom
Tema toiduks koor
Isane on kuri sokk
Ja emane  on lahke kits
Nemad on arglikud
Aga nemad pole pelglikud
Nad on toredad
Aga mitte üldse koledad
Rica Aurelia Metsa




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kodu-uurijad" Naer on terviseks" Mia- Marta, Kaari, Eliise, Iti, Anni- Marie

Head noored kodu-uurijad  –    usinad nagu mesilased !  Armsad juhendajad  – töökad nagu sipelgad ! Meil ei jäänud keegi kahe silma vah...