neljapäev, 6. september 2018

Palju, palju õnne vanavanemate päevaks!






























LUULETUS VANAEMALE
Minu vanaema jalutab koos minuga.
Mulle meeldib, kui ta mulle külla tuleb.
Mulle meeldib, kui ta minuga metsas käib.
Vanaema on mulle väga väga kallis.
Palun tule mulle varsti jälle külla!
Minna


        Luuletus vanaisale ja vanaemale

Minu vanaisa on väga tore ja vanaema lahke :)
 Nemad teevad head .
Nad teevad tööd ja ma soovin, et nad ei sureks kunagi ära.
Mu vanaisa ja vanaema elavad Vastseliinas .
Minu vanaisa kogub kopikaid.
Ta sõidab motikaga ringi
ja  vahel vaatab telekat
 Vanisaga saab mürada ja koos  kommi süüa
Vanaemal on väga head pannkookid.
Kallis vanaema ja vanaisa
te olete väga TORETAD!
Ma olen teile  tänulik.
Jaan


 Luuletus vanaisale ja vanaemale

Mina ja mu vanaema räägime juttu
Mu vanaisa paneb mind vahel tuttu
Mu vanaisa teeb mulle nalja
ja pakub vahel kalja

Te olete minu vanaisa ja vanaema
nii kallid ja teete mulle alati kalli.
Iti


Vanaema ja vanaisa
Vanaisa on kallis.
Suur habe on ees  ja ta mängib tihti kabet.
Vanemal on kuldkala
ja vanaisal  on kana
Vanaema  on kallis ja hea
seda iga lapselaps teab
Minu soov on see,
Et vanaisal oleks  nali  ikka suul.
Hanna



                              

Luuletus vanaemale ja vanaisale

Vanaisaga on tore autoga sõita    
ja teda mängudes võita
Vanaema teeb head suppi
Mis siis kui läheb uppi

Vanaisa ja vanaisa on mulle väga armsad
Mulle meeldib maal käia 
Seal on väga nunnu koer
ja seal saab katuselgi käia
ELIISE



Luuletus vanaisale

Minu vanaisa kannab päikese prille.
Neid on väga väga vaja talle.
Nüüd ma külla talle lähen jälle.
Ta on väga tore vanaisa
ja alati on ta olnud mulle visa.
Vanaisa lubab mulle alati õunu.
Ning tal on väga palju jõudu.
Neil naabri koera nimi on Mässer.
Ja varsti näen ma teda jälle.
Kaari


Vanavanaema

Sa oled mu vanaema
Isa ema
Oled mulle väga kallis
Ja kallin teen  ma sulle
Head  sa alati teed mulle
Suvel kasvatad ilusaid  lilli
Talvel aitad mind igati
Kalli kalli kalli
On vanavanemate päev!
Helene


LUULETUS VANAEMALE
                                                                                             
Vanaemaga on tore poes käia.
Vanaema ostab poest maitsvaid asju.
Mulle meeldib vanaemaga hommikul koolibussi peale minna.
Kui me saame õunu siis küpsetab vanaema meile õunakooki ja ma saan kausist    taigna ära lakkuda.
Vanaemaga kastame lilli.
MINU VANAEMA ON MULLE VÄGA VÄGA VÄGA VÄGA KALLIS!!!!!
Loviis




            Luuletus vanaisale ja vanaemale

Mu vanaisa ja vanaema on väga lahedad
Ja nad on väga toredad.
Mu vanaema ja vanaisa käivad tööl
Kuigi nad ei tee sarnast tööd
Mu vanaisa ei käi eriti meie juures,
Aga mu vanaema käib tema juures
Nad on nii head!
Nad on mulle väga toredad!
Laura













           










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kodu-uurijad" Naer on terviseks" Mia- Marta, Kaari, Eliise, Iti, Anni- Marie

Head noored kodu-uurijad  –    usinad nagu mesilased !  Armsad juhendajad  – töökad nagu sipelgad ! Meil ei jäänud keegi kahe silma vah...